Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 23 juni 2011

Jubilarissendag,,,,,



Vandaag is het jubilarissendag op mijn werk, dat houd in dat mijn collega`s die dit jaar 12 1/2 , 25 of 40 jaar in dienst zijn, deze middag in het zonnetje worden gezet. En dit jaar sta ik ook in het rijtje want afgelopen januari was ik 25 jaar in dienst.
Nu leek het mij leuk voor de andere jubilarissen iets te maken, ik heb gekozen voor het leuke doosje van Kitty Franken, dat leuk openspringt als je het open maakt.
Hopelijk houden ze allemaal van een lekker kopje thee, zoals ik, want ik heb er 4 theezakjes en een lekker snoepje in gedaan.



En zo zagen ze er gezellig ingepakt uit, met een stukje folie, een labeltje en een bijpassend lintje.
Ben benieuwd wat ons vanmiddag allemaal te wachten staat.

Fijne dag allemaal, groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig zijn deze originele doosjes, en gefeliciteerd met je 25 jarig jubileum en heel veel plezier vandaag

sandra_w zei

Hoi Jacqueline, dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! Jij maakt ook hele gave creatie's.....wat 'n ontzettend lief idee om voor alle jubilarissen zo'n schattig presentje te maken!

Fijne zondag!
San x