Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 18 augustus 2011

Toch weer vlinders........






Ik kon het toch weer eens niet laten om met deze leuke vlinders aan de slag te gaan. Ik kocht deze vlindermallen net voordat ik met vakantie ging en ben er vrij snel mee aan de slag te gaan.
Ik vindt ze vooral leuk omdat het open gewerkte vlinders zijn, geeft toch weer een ander effect op een kaartje. Wat ik ook leuk vindt is het papier waar ik mee gewerkt heb vooral de combinatie van de kleuren, en met het gele lint krijgt de kaart een extra zomers tintje.


Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.

Lieve groetjes, Jacqueline

Geen opmerkingen: