Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 13 september 2011

Tilda kaartjes





Dit kaartje kwam ik eens tegen op een van de blogs die ik regelmatig bezoek/bekijk, erg verslavend is dat, en heb het patroon opgeslagen om eens na te maken en zie hier het resultaat. Ik vond het al een erg leuk en appart idee en met het Tilda papier, wat ik er voor gebruikt heb, krijg je toch weer een ander effect.
Zoals je kunt zien op een van de foto`s staat er binnen in de kaart een leuke tekst gestempelt.
Zeker de moeite waard om weer eens te gaan maken.
 De grote bloem op de voorkant maakt het geheel mooi af.



Leuk dat je mijn blog bezocht, tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Jacqueline



Geen opmerkingen: