Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 9 oktober 2011

Rood, wit en blauw...


Vandaag aan de slag geweest met leuk rood, wit en blauw papier, frisse hollandse kaarten, heeft dit als gevolg. Het is altijd weer een uitdaging om ook de kleuren passend te krijgen. Je hebt nml. erg veel tinten rood, wit en blauw. Het rode bolletjes lint maakt het geheel leuk af.
 De label kan van het kaartje gehaald worden. De tekst op de label is van een luciec stempel.



Erg leuk dat je even mijn blog kwam bekijken.

Lieve groetjes, Jacqueline


2 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig en zo lekker vrolijk in die hollandse kleurtjes is dit originele kaartje

Ingrid zei

leuk die hollandse kaartjes.
ik vind ze erg mooi geworden. ook het papier vind ik super
groetjes ingrid