Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 12 november 2011

Sarah.....



Hier een tentkaartje gemaakt, voor mijn vriendin die begin november 50 is geworden, ik heb er voor gekozen om er een circel uit te snijden en de binnenkant met een leuk papier te beplakken. In het midden 2 ronde met het cijfer 50 geplakt en opgehangen aan een draadje. Geeft net weer eens een ander effect.
Ook dit papier in Heesch gekocht, lijkt veel op Tilda maar is het niet, ik weet niet van wie het wel is.
 Het is erg leuk en stevig papier, wat het maakt dat je er fijn mee kunt werken.


Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Fijn weekend,

Lieve groetjes, Jacqueline


Geen opmerkingen: