Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 28 december 2011

DO haar eerste kerst...

  
                         

Baby`s eerste kerst..........
Deze kerstbal maakte ik voor mijn lieve kleine nichtje DO. Erg leuk zijn deze plastic ballen er zit een plastic ronde in verwerkt waar je een leuke foto op kunt plakken op de foto heb ik zilveren stickers geplakt, geeft een leuk effect. In de kerstbal heb ik nog wat zilveren sneeuwsterren gedaan, zodat als je de bal op en neer beweegt deze op en neer dansen. Erg leuk voor in de kerstboom.


Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog,
Lieve groetjes,
Jacqueline
                                                                    

Geen opmerkingen: