Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 13 december 2011

Kerst pizzadoosjes

Eens een kerstfreubel van mijn hand. 
Een kerst pizzadoosjes, gemaakt uit boekje 1 van Kitty Franken, erg leuk om te maken je kunt er van alles voor gebruiken, voor de stevigheid van het doosje is het van belang stevig papier te gebruiken.
Voor deze doosjes heb ik dubbelzijdig papier gebruikt van Maja, zo is de binnenkant van het doosje ook meteen netjes. Als vulling kunnen er precies 4 kleine waxinelichtjes in, leuk om iemand te geven i.p.v bijvoorbeeld een kaartje.



Leuks dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.

Lieve groetjes,
Jacqueline


2 opmerkingen:

Vera zei

Wat een schatjes zeg!!
Leuk idee hoor :)

Groetjes

Vera

Amanda zei

prachtige doosjes en een heel leuk kadootje!

lieve groetjes Amanda