Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 16 februari 2012

Bedankt




Hier een paar kleine bedank kaartjes. Ze zijn 5 cm. breed en 15 cm. lang, je vouwt dus een strook van
5 x 30 centimeter dubbel en je hebt het model. Hier heb ik boven rondjes gestempelt en onder een stukje tekst ondergrond. Daarna een kleine strook papier, bijpassen bij de  kleur stempelink, 5x2 cm. daarboven een stukje lint waar je een knoopje in maakt. Op een stukje wit stempel je de vogel en de tekst BEDANKT! deze knip en snij je uit en plak je op de kaart, de vogel heb ik wat opgebold en dubbelzijdig 3d tape onder geplakt, zodat hij wat meer bovenop het kaartje ligt. Het geheel afgewerkt met 2 pareltje en klaar is je kaartje.
 Maar nu nog een bijpassende envelop........... ja deze maat ligt niet voor het oprapen dus zelf aan de slag gegaan met het maken van een passend envelopje, dat is me uiteindelijk gelukt.
En zoals jullie op de foto kunnen zien is dat het eindresultaat.



Leuk dat je even langs kwam,
lieve groetjes,
Jacqueline