Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 19 februari 2012

Even een GEWOON kaartje.....


Even een "GEWOON" kaartje zoals jullie zelf kunnen lezen. Een erg leuke tekst stempel van Ludic, deze hebben zeer leuke tekststempels. Het ovaaltje heb ik omgehaakt wat het kaartje een leuk effect geeft.
De rest, bloempjes en swirls, maken het geheel leuk af.

Gezellig dat je langs kwam,
Lieve groetjes,
Jacqueline

3 opmerkingen:

Willy zei

Hoi Jacqueline,
Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb ook even op jouw blog gekeken en ik zie dat je heel creatief bent. Wat een prachtig Valentijn-bloemstuk!

Groetjes, Willy.

Ingrid zei

wat een mooi "gewoon" kaartje. simpel maar zo komt die mooie tekst wel heel goed over
groetjes ingrid

Marijke zei

Hoi,hoi, bedankt voor je berichtje op ons blog en nu even tijd om over te hoppen naar die van jou!! Leuk dat je ook in brabant woont niet eens zover van ons vandaan. Soms gaan wij wel eens winkelen in Uden en ook wel eens naar Heesch, vast wel bekent met de geweldige scrapwinkel waar we nooit met lege handen naar buiten gaan:))
Mooie creaties en kaartjes maak je, dit kaartje is ook erg leuk, lief van kleur en prachtige tekststempel. Je valentijn bloemstuk is ook super zeg!!

Groetjes, Marijke en Chantal