Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 15 februari 2012

Valentijn



Maandagavond was weer de eerste bloemschikavond van het nieuwe voorjaars seizoen. We maakte dit mooie valentijnhart van oase, met mos op de rand, 10 rode roosjes witte bloemen (weet zo even niet meer hoe ze heten) waar ook leuke knopjes in zaten die het stuk een leuk effect geeft, kleine soort van buxus stukjes, rond de rand zitten berken takken wat het een beetje een wilderig geheel maakt. Het geheel afgewerkt met sneeuw en terlancia.


Deze keer is mijn bloemstuk goed gelukt ben er best trots op al zeg ik het zelf.
Leuk dat je even een kijkje kwam nemen.

Lieve groetjes,
 Jacqueline

2 opmerkingen:

Judith zei

Wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt!! Heel erg knap! Het is een mooi geheel geworden!

Groetjes Judith

Natasja zei

Hoi Jacqueline,

Het bloemstuk is mooi geworden zeg.

Groetjes Natasja