Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 23 februari 2012

Van Harte



Hier twee leuke van Harte kaartjes, te gebruiken voor een verjaardag maar ook om iemand van Harte beterschap toe te wensen, dus voor meerdere doeleinde te gebruiken.
Leuk rood, wit en blauw papier gebruikt en stempelafdrukjes van Penny Black, ze blijven leuk!!!



Gezellig dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog,
hopelijk tot een volgende keer.
Lieve groetjes,
Jacqueline


3 opmerkingen:

Marijke zei

Twee hele leuke kaartjes in hollandse kleuren.Met deze tekst kan je de kaarten idd voor verschillende doeleinden gebruiken.

Groetjes, Marijke en Chantal

Anneke zei

Je gebruikte mooi papier. Leuke stempeltjes ook! Heel mooie kaartjes!

Ingrid zei

Wat een leuke kaartjes. De stempeltjes en het papier zijn ook mooi
Groetjes ingrid