Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 24 maart 2012

Cupecake mmmmmmmmmm.....


Hier een paar cupecake kaartjes, leuk om te maken en geschikt voor, ja wat zal ik zeggen, eigenlijk iedereen van jong tot oud. Ik heb gewerkt met kaarten in de vorm van een cupecake en deze versierd met ribbelkarton en 2 verschillende maten rondjes met hierop een leuke stempelafdruk van 3 verschillende cupecake`s. Deze heb ik licht ingekleurd met derwent potloden, het geheel afgewerkt met 2 bijpassende plakpareltjes. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Ik wil even iedereen BEDANKEN voor de leuke berichtjes die ik van jullie mocht ontvangen op mijn vorige geplaatste kaarten en/of freubels.

En wat hebben we toch een heerlijk weer, geniet er allemaal maar lekker van, fijn weekend.

Lieve groetjes,
Jacqueline


2 opmerkingen:

Mariëlle zei

Wat een leuk idee!!!! Het zijn hele leuke kaartjes geworden!! Groetjes Marielle

Berlinde zei

Leuke kaartjes Jacqueline, dat ribbelkarton erbij vind ik super!
Lieve groetjes, Berlinde