Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 23 mei 2012

Geboorte doosjes



Een paar weken geleden heb ik van Marga geleerd hoe ik dit doosje moet maken. Ziet er allemaal erg ingewikkeld uit maar als je er dan eenmaal mee bezig bent blijkt het wel mee te vallen. In dit doosje gaat alleen erg veel papier zitten. Ik heb er twee geboorte doosjes van gemaakt zoals jullie zien heb ik leuke slofjes in de doosjes gedaan. Zelf vind ik ze erg leuk geworden, alleen bij de volgende wil ik gebruik maken van een grotere strik (ik vind deze te iel). Volgens mij wordt het doosje hier de volgende keer nog mooier van. Hieronder nog een paar foto`s die ik jullie ook nog even wilde laten zien. 




Op het moment ben ik herstellende van een operatie die ik een week geleden heb ondergaan.
Gelukkig lukt het me om te computeren en een klein beetje te freubelen, ik merk wel dat ik niet te gek moet doen, ik laat jullie de komende tijd dingen zien die ik de afgelopen tijd al gemaakt en gefotografeerd heb zodat ik toch regelmatig iets op mijn blog kan plaatsen.

Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog.
Geniet van het mooie weer,
liefs, Jacqueline






2 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Jaqueline,
Wat een schattige doosjes! Heel leuk om een kraamcadeautje in te verpakken.
Ik wens je heel veel beterschap zodat je snel je draai weer kan vinden.
Groetjes,
Karin

Amanda zei

Ach wat een lieve kraamkadootjes, mooi gedaan Jacqueline. Enne beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent.

liefs Amanda