Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 12 mei 2012

Happy Birthday




Hier een paar leuke kaartjes om te versturen voor een verjaardag. Wat mij betreft zijn deze te gebruiken voor zowel mannen als vrouwen. Het papier waar ik deze kaarten mee gemaakt heb heb ik eens in de uitverkoop bij Ellen gekocht, het blokje is op, daarom weet ik niet meer van wie dit papier is. Het was wel erg leuk papier om mee te werken, daarom is het natuurlijk ook al op haha. De combinatie van deze kaaren vind ik erg mooi en de bloemen maken het geheel mooi af.
Gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog!

Fijn weekend en moederdag,
Lieve groetjes,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Judith zei

Wat een mooie fleurige verjaardagskaarten!

Fijne dag!

Groetjes Judith

Annemieke zei

Hoi Jacqueline leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Fijn dat ze zowel voor vrouwen als mannen kunnen. Mannen kaarten is altijd iets lastiger.
Ik kan geen foto geplaatst krijgen bij mijn kopje van volger.

Tot morgen groetjes Annemieke

Marijke zei

Een hele leuke en vrolijke serie is dit!! Makkelijk dat je ze zowel voor mannen en vrouwen kunt gebruiken.

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Hele leuke kaartjes Jacqueline!
Lieve groetjes, Berlinde