Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 1 juni 2012

Er was eens....




Hier een paar leuke kinderkaartjes geschikt voor jongens. Ik heb ze al een tijdje geleden gemaakt. Zelf ben ik nogal een sprookjes mens vandaar dat ik deze stempel eens kocht, zeker in combinatie met de tekst 
er was eens......
Het zwaard kwam ik eens tegen bij de sligro, een doosje prikkertjes, zo leuk toch........
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Anneke zei

Echte sprookjeskaarten, spreekt kinderen heel erg aan denk ik!

Annemieke zei

Leuke kaarten Jaqueline deze had ik nog niet gezien. Jongenskaarten is toch altijd wat lastiger dan meisjes kaarten.Maar hier maak je zeker de jongens blij mee.

Groetjes,
Annemieke

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Jacqueline
Ben nieuw voor je , maar wat een super kaart , stempel is van stampinback, voor mij heel bekend.
Ook je bloemen kaarten vind ik heel mooi, ga je volgen, leuk als je mij gaat volgen.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Silvia zei

Hallo Jacqueline,

Wat een leuke creaties maak je. Ben via de blog van Kitty Franken bij je terecht gekomen en gelijk volger bij je geworden. Kom je ook eens bij mij langs?

gr Silvia