Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 23 juni 2012

Geslaagd.....



Hier een paar leuke kaartjes voor jongeren die afgelopen week geslaagd zijn.
Altijd leuk om iemand die geslaagd is een kaartje te sturen.
Papier dat ik bij deze kaartjes hierboven gebruikt heb is van My mind`s eye erg mooi papier
 alleen jammer dat het maar aan een kant bedrukt is. Wel erg leuke kleuren
combinatie`s. De afdruk van het egeltje is van Penny Black en die van het muisje
weet ik even niet meer. Hieronder heb ik de stempel verwerkt op ander papier een
leuke frisse groene kleur in combinatie met zwarte accenten.


Allemaal een gezellig weekend, en tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Jacqueline


4 opmerkingen:

Marijke zei

Wat zijn ze leuk en volijk de kaartjes voor de geslaagden. Lief stempeltje van penny black!

Groetjes, Marijke en Chantal

Willy zei

Stempels van Penny Black zijn altijd zo leuk! Wat heb je de kleuren van de stempels prachtig gecombineerd met de kleuren van je papier. Erg mooi!
Groetjes, Willy.

Annemieke zei

Mooi om al die vlaggen buiten te zien hangen, inderdaad veel geslaagden.
Leuke kaartjes het kaartje met de schulprand springt er helemaal uit vind ik. Zo zie je weer hoe mooi het kan zijn om met papier in één tint te werken.

Fijn weekend,
Annemieke

Annemieke zei

He Jacqueline mooie kaarten zeg vooral die met de schulprand springt er wat mij betreft echt uit. zo zie je weer eens dat werken met papier in één tint heel mooi kan zijn.
Ik heb dit jaar helemaal geen geslaagden.
Fijn weekend annemieke