Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 29 juni 2012

Trouw kaartjes



2 trouwkaartjes, ook al weer een tijdje geleden gemaakt. Het papier dat ik gebruikt heb is van Tilda, de stempels afdrukjes zijn van Penny Black en de andere is volgens mij van artimio.
De hartjes zijn gemaakt m.b.v. marianne creatabels, erg leuk die open gewerkte hartjes.

Gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog,
allemaal een gezellig weekend,
Lieve groetjes, Jacqueline

2 opmerkingen:

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes Jacqueline, ook je geslaagd-kaartjes hieronder vind ik heel leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Leuke trouwkaarten en wat is het toch mooi papier van Tilda. Heb het zelf ook en het is bijna op, jammer. Lief de egeltjes op de bovenste kaart en wat een komische stempel op de onderste!

Fijn weekend,
Marijke en Chantal