Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 26 juli 2012

Boy



Hier nog even de Boy versie. Ik weet niet meer wat voor papier ik hiervoor gebruikt heb, maar ik vind dit wel echt stoere jongens kleuren. En de stempel blijf ik erg mooi vinden. Is ook erg leuk om in te kleuren.


Gezellig dat je langs kwam,
lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hoi Jacqueline,
Leuk dat je volger bent geworden bij mij, vind dat toch altijd een eer. Heb gelijk ook jouw blog bezocht, ik kende jouw blog nog niet. Wat maak jij een hele leuke dingen, en je heb ook een hele leuke eigen stijl. Ik ga je ook volgen, ben benieuwd naar wat je nog meer maakt.
Fijn weekend en groetjes Ingrid