Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 9 augustus 2012

Net gemaakt


Deze heb ik echt net gemaakt, dus nog vers van de pers zullen we maar zeggen. Ik moet er altijd weer even aan denken om een foto te maken van de dingen die ik maak om jullie te kunnen laten mee genieten van mijn gemaakte werkstukken. Ik vind het altijd erg leuk om jullie reactie`s te lezen.
Ik heb deze kaart gemaakt na een voorbeeld uit de  nieuwe cards only, op blz.49 kunnen jullie deze vinden.
Ik heb er natuurlijk wel mijn eigen draai aan gegeven. Zo heb ik papier gebruikt van rico design Patchwork Family, een mal van Marianne design, een opengewerkte circel, deze gebruikt als ondergrond voor de bloem. De kaart voorzien van een tekst stempel de linkse tekst vind ik achteraf leuker op de kaart uitkomen dan de rechter tekst. Maar ja dat heb je wel eens. Zelf vind ik het een leuk geheel geworden.



Leuk dat jullie weer eens langs kwamen,
lieve groetjes,
Jacqueline

5 opmerkingen:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Oh wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. De bloemen van stof zijn ook heel mooi. Lekkere hollandse kleuren combi.
Groetjes Ingrid

Marijke zei

Twee hele leuk en vrolijke kaarten. Vind de stoffen bloemen erg leuk, ga ik onthuoden!

Groetjes, Marijke en Chantal

Sapipzi zei

Ze zijn heel erg mooi!! Ik vinde de tekststempel met proficiat zo leuk. Ook de bloemen die je hebt gemaakt zijn erg mooi.

groetjes Margo

Berlinde zei

Wat een mooie kaartjes Jacqueline, leuke kleurencombi en die bloemen zijn super!
Lieve groetjes, Berlinde

Gerdine zei

Wat een gaaf papier zeg! Heel leuk met die bloemen er zo op!