Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 29 augustus 2012

Van een kaartje......



Van een kaartje kikker je altijd weer op........ een kaartje die je iemand toe kan sturen die even niet lekker in zijn of haar vel zit of ziek is. Het is een eenvoudig niet zo moeilijk te maken kaart, maar het resultaat mag er zeker zijn. Zelf vind ik het een leuk resultaat geworden, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De tekst stempel is van different color. Zelf ben ik helemaal weg van deze stempels, vooral hun tekststempels.



Gezellig dat je weer eens langs kwam.
Lieve groetjes,
Jacqueline

3 opmerkingen:

Marijke zei

Mooi strak kaartje! Leuke ideling. En de stempels van DC zijn zeker prachtig!

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Hele leuke kaarten Jacqueline, eenvoudige sketch met een geweldig mooi resultaat!!
Lieve groetjes, Berlinde

Annemieke zei

He Jacqueline
Het is naar veel gezoek weer mogelijk om op mijn blog te werken.
Leuk kaartje en inderdaad een opkikkertje is niet alleen leuk bij ziekte maar ook wanneer iemand het even moeilijk heeft.

Ik zie je donderdag.
Groetjes,
Annemieke