Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 17 augustus 2012

Wasknijpers gepimpt.....




Een tijd geleden kwam ik dit idee tegen op internet. Ik vond het zo leuk, en laat mij nu toevallig nog van deze wasknijpers hebben liggen, dat ik ermee aan de slag gegaan ben. En zie hier het resultaat.
En helemaal niet moeilijk. Het stempelen op deze wasknijpers, moet je even handigheid in krijgen, viel reuze mee. Ik heb met stazon inkt gewerkt. De wasknijper voorzien van een leuk lint, bloempje (waarvan het steeltje opgerold is op een prikker zo krijg je er een leuke krul in) een stukje touw en een charm.
Deze wasknijpers kun je gebruiken om een kado op te sieren.
Ben benieuwd wat julie ervan vinden.

Lieve groetjes,
Jacqueline

2 opmerkingen:

Berlinde zei

Wat zijn die leuk Jacqueline, heel erg mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Ik vind het hartstikke leuk, zo leuk om iets zelf gemaakt te krijgen. Vind dat altijd een teken van energie.
Groetjes Ingrid