Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 13 september 2012

Bloemschikken





Afgelopen maandagavond is onze eerste bloemschikavond van het najaar weer begonnen. We maakte deze krans, ik had tijd over en heb er zelf  twee kunnen maken helemaal bij mee. Maandag middag was het nog wel erg zoeken, tijdens onze wandelmiddag, we konden nog geen eikels en kastanje`s vinden, vaak liggen er rond deze tijd toch al genoeg op de grond. Of dit nu met de late zomer te maken heeft??? Geen idee. Zoals jullie op de foto kunnen zien zit er in de kransen Hortensia, sedum, lavendelplukjes, hop, sierappeltjes, kastanje en eikels in deze kransen verwerkt. Weer erg leuk om deze te maken, geniet er nu wer elke dag van.



Tot de volgende keer,
lieve groetjes,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Annemieke zei

He Jacqueline,

leuke krans heb je gemaakt zeg.
Zo te zien is het een heel werk.
Heb je ze beide in de huiskamer staan?

Groetjes,
Annemieke

Marijke zei

Jaa dat klopt ik heb ook nog geen eikels en kastanjes zien liggen en normaal zijn die er vogens mij al! Je bloemstuk is mooi, hoop dat je er lang van kan genieten.

Groetjes, Marijke en Chantal

Mariëlle zei

Dat is erg goed gelukt zeg, ziet er heel mooi uit!!!
Groetjes Marielle

Berlinde zei

Prachtige kransen Jacqueline, heel mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde