Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 12 september 2012

Different Colors


Hier mijn nieuwe aanwinsten van Different Colors echt helemaal happy mee. Ik heb deze gekocht tijdens de knots gekke kaartendagen in Den-Bosch. Ik ga hier altijd heen met 3 andere vriendinnen en het eerste wat we dan doen is lopen naar de kraam van Ludic, waar ze deze verkopen, en deze keer hadden ze weer een hele nieuwe serie uit gebracht ja en daar wordt ik hebberig van en kan ik de verleiding niet weer staan.
Hebben hebben hebben......
Heb er zin in om mee aan de slag te gaan, heb verschillende ideetjes, de eerste stap is al gezet zoals je hieronder kunt zien. Een leuke labelkaart met kok met binnenin de stempelafdruk van het recept voor appeltaart. Ik heb er nog veel meer plannen mee, dus hou mijn blog maar in de gaten de komende tijd.
Ik ben ook van plan er iets voor kerst mee te gaan doen. Hopelijk lukt het me allemaal de laatste tijd heb ik het erg druk met van alles en nog wat dat het gaan zitten freubelen er regelmatig bij in schiet.


   















Gezellig dat jullie een kijkje namen op mijn blog,
tot de volgende keer maar weer.
Lieve groetjes,
Jacqueline
                                                                               


5 opmerkingen:

Mariëlle zei

Super leuk kaartje zeg!
De stempels zijn ook enig!!

Succes met freubelen en ik houd je blog in de gaten!!!

Groetjes Marielle

Marijke zei

Ooo ja die hebben zooo mooie stempels en vooral teksten!! Deze serie ken ik nog niet. Je hebt er al een mooie labelkaart meegemaakt. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat maken.

Groetjes, Marijke en Chantal

Berlinde zei

Wat een leuke stempels Jacqueline, daar kun je een heleboel leuke kaartjes mee maken! Deze labelkaart is al super!
Lieve groetjes, Berlinde

Anneke zei

Mooie buit, wow! En al meteen een mooie kaart. Ik hoop dat je er toch af en toe een keer voor kan gaan zitten, succes!

Vera zei

Wowie, wat een mooie aanwinst :)
Ben benieuwd wat je er mee gaat maken!

Groetjes

Vera