Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 28 september 2012

Eerste kerstkaartjes zijn klaar...






Ja hoor de eerste kerstkaartjes zijn een feit. Al ben ik eigenlijk al aan de late kant. Het begin is altijd even wennen en kijken wat je wil maken. Het moet niet te ingewikkeld zijn maar het moet ook een bepaalde uitstraling hebben. En met de kerst mag het weer bling bling zijn, ook weer leuk toch!!!
Deze kaartjes heb ik gemaakt met verschillende soorten papieren blokjes, het voordeel van werken met blokjes is dat de kleuren van het papier mooi op elkaar afgestemd zijn, die ik nog had liggen. ( ja zo gaat het ook een keer op) Het leuke van deze kaartjes zijn natuurlijk de kerstballen gemaakt van 3 rondjes die je door de midden vouwt en aan elkaar vast plakt. Geeft een leuk 3d effect. Ja en het strikje en de pareltjes maken het kaartje af.

Hopelijk inspireren deze kerstkaartjes jullie om ook aan de slag te gaan.
Leuk dat je langs kwam,
Lieve groetjes, 
Jacqueline 


6 opmerkingen:

Karin zei

Super leuk! Vind je het erg als ik het idee van de kerstballen van je "pik"?!?!?! Niet voor de verkoop hoor maar gewoon voor mijn eigen te versturen kaarten.
Groetjes en een fijn weekend,
Karin

Marjan zei

Ik vind ze top! Mooie kaartjes, leuk met die ballen zo en een echte kerstkaartuitstraling!

Berlinde zei

Wauw wat een leuke kerstkaartjes Jacqueline!! Heel erg leuk die kerstballen, tof gedaan!!
Lieve groetjes, Berlinde

Mariëlle zei

't Is weer een heel erg leuk idee!!!

Groetjes Marielle

Marijke zei

Mooie kerstkaarten en leuk de 3D ballen!!

Fijn weekend verder,
Marijke en Chantal

Anneke zei

Wat zijn ze mooi geworden! Prachtige kerstballen ook!