Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 7 december 2012

Cijfer kaartjes



Gewoon een paar cijferkaartjes, nog niet zo lang geleden gemaakt. Ik heb hiervoor weer eens gebruik gemaakt van mijn embossing mallen, een bladzijde uit een oud boek, een leuke randpons, hartjes en cijfermallen. Zoals jullie zien maakte dit samen deze kaartjes. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



Allemaal een gezellig weekend,
lieve groetjes,
Jacqueline


4 opmerkingen:

Anneke zei

Ik vind ze heel mooi. Leuk die hartjes embossing!

Sabine zei

Leuke kaartjes, simpel maar doeltreffend. Liefs Sabine

Berlinde zei

Erg mooie kaartjes Jacqueline!!
Lieve groetjes, Berlinde

Marjan zei

Mooie kaartjes, stuk voor stuk!