Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 25 december 2012

Wens.......


Via deze weg wens ik iedereen, vooral mijn trouwen blog kijkers, gezellige en sfeervolle kerstdagen toe.
Maak er samen iets leuks van, dat lukt zeker onder het genot van een heerlijk glas thee.
Daarom hieronder een lekker recept voor een heerlijk glas winterthee.
De stempel is van Ludice evenals de overige gebruikte stempels.
Nogmaals gezellige dagen allemaal.



Een lieve kerstgroet,
Jacqueline

4 opmerkingen:

Berlinde zei

Heel leuk deze zakjes! Voor jou ook hele fijne feestdagen!
Lieve groetjes, Berlinde

Judith zei

Ik hoop dat je fijne en gezellige kerstdagen hebt gehad.
Deze zakjes zijn erg mooi geworden. Ook ik heb iets gemaakt wat hier veel op lijkt met dezelfde stempels en zakjes thee...

Groetjes Judith

Diny zei

Hallo Jacqueline,

Ik ben per ongeluk op je blog terechtgekomen en heb net een hele tijd bij je rond gekeken.....wat maak jij prachtige dingen zeg! Ik zat met verbazing te kijken wat je toch allemaal maakt. Ik ben maar gelijk volger van je geworden en hoop natuurlijk dat je ook af en toe een kijkje bij mij komt nemen.

Lieve groetjes van Diny

Diny zei

Hoi Jacqueline,

Ik ben per ongeluk op je blog terechtgekomen en zag dat je prachtige dingen maakt. Ik heb een hele tijd bij je rond gekeken en ben maar gelijk volger van je geworden....en hoop natuurlijk dat jij ook af en toe en kijkje bij mij komt nemen.

Lieve groetjes van Diny