Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 3 maart 2013

Labelkaartjes




Deze labelkaartjes heb ik al een tijdje geleden gemaakt. Ze zijn leuk en niet zo ingewikkeld om te maken zoals je zelf kunt zien. De afbeeldingen zijn van Penny Black, ik heb ze ingekleurd met derwent potloden.
Op het label kun je een wens, boodschap of felicitatie schrijven.
Deze labelkaartjes zijn voor zowel mannen als vrouwen te gebruiken.



Gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes,
Jacqueline



2 opmerkingen:

Annemieke zei

Hallo Jaqueline,
Leuke frisse kaarten.
Groet Annemieke

Marijke zei

Dit zijn leuke kaartjes, mooi model. Ga ik onthouden. Gaaf zo met een label erin!!

Groetjes,
Marijke