Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 19 maart 2013

Lintjes....




Twee weken geleden werd ik, door een buurvrouw, gevraagt of ik een tassenhanger zou willen maken voor de marjorette vereniging hier in de buurt. De leden kregen nml. allemaal een nieuwe tas en deze wilde ze graag op een leuke manier voorzien van hun namen. Ik ben aan de slag gegaan om een voorbeeld te maken met lintjes. Deze viel zo in de smaak dat ik er 50 stuks mocht maken. Dus vorige week ijverig aan de slag gegaan. Het moeilijkste vond ik de namen goed aan de tassenhanger te krijgen.
Nu had iemand van de vereniging deze leuke naamlabels gemaakt op soepel plastic met hetzelfde logo als op de tas. Ik heb deze weer voorzien van een eylet en vast gemaakt aan de tassenhanger.
Hieronder zie je het resultaat. Ik heb ze jammer genoeg nog niet allemaal af kunnen maken omdat het erg moeilijk was om de rood/witte lintjes aan te komen, ze waren op vele plaatsen uitverkocht. Uiteindelijk, dankzij William, de lintjes nog aan kunnen komen in ik dacht Eden. Vandaag zaten ze in de brievenbus,
dus kan ik morgen aan de slag met de rest van de hangers.


Zo dat was het weer voor vandaag!!!
Leuk dat je even langs kwam.

Lieve groetjes,
Jacqueline




                                     

3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Wat leuk gemaakt Jacqueline, maar goed dat je nog aan de lintjes bent gekomen. Dat heb je altijd als je iets moet hebben is het niet meer te krijgen, de dames zullen hier zeker mee kunnen pronken, ook heel persoonlijk met hun naam, mooi opgelost met eyelet. Fijne avond groetjes Ingrid
http://ingreymo.blogspot.nl/

Berlinde zei

Hele mooie tassenhangers Jacqueline!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Wat ziet dit er leuk en vrolijk uit. Succes nog met het maken van de rest.
Groetjes, Marijke