Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 23 mei 2013

Cupcake



Deze cupcake`s zijn gemaakt van 2 grote witte zakdoeken om iemand beterschap toe te wensen. Ik heb deze al eens eerder gemaakt maar dan voor baby`s hiervoor gebruikte ik spugdoekjes. Ik dacht dat moet me ook lukken met zakdoeken. Ik kocht deze bij de wibra erg leuk om te maken. Het doosje erom heen maakt het geheel af en maakt het leuk dit aan iemand te geven. De tekst beterschap is gemaakt m.b.v. een mal van Marianne. De bloempjes en de palletjes maken het gezellig.


Leuk dat je mijn blog komt bewonderen.
Lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Berlinde zei

Heel erg leuk Jacqueline!
Lieve groetjes, Berlinde