Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 11 september 2013

Eline Pellinkhof





Eline Pellinkhof.......ik kan er geen genoeg van krijgen. Het blijft mooi om ermee aan de slag te gaan. De vierkantjes heb ik uit restjes Eline papier gesneden, de randjes bewerkt met een sponsje met vintage sepia inkt van Versa fine, geeft altijd een leuk effect, geweldige inkt om mee te werken. Onder tussen heb ik alle inkt kleuren van deze inkt in mijn bezit.
De geborduurde roos komt uit het eerst boek van Eline Pellinkhof ook erg passend bij het papier.

Lieve groetjes,
Jacqueline
 
Bijschrift toevoegen

7 opmerkingen:

Karin zei

Hoi Jacqueline,
Wat een geweldige kaarten, super!!!
Groetjes,
Karin

De hobbydroom zei

Wat een prachtige kaartjes zeg :)

Lieve groetjes, De hobby droom

Diny zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!

Groetjes Diny

Diny zei

Ook deze kaart is heel erg mooi!

Groetjes Diny

Sabine zei

wow wat een bijzondere kaarten,ziet er geweldig uit. Liefs Sabine

Anneke zei

Die inktrandjes doen zoveel he, supermooi! En het borduursel past er perfect bij. Heel mooie kaarten!

Berlinde zei

Hele leuke kaartjes Jacqueline, mooi met die geborduurde roos erop!
En het papier van Eline is altijd super om mee te werken.
Lieve groetjes, Berlinde