Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 2 november 2013

Party time!

 
Deze kaart maakte ik al weer een tijdje gelden voor de zoon van een vriendin die 18 jaar werd.
Ik kwam dit soort kaartje eens tegen op internet en heb er een eigen draai aan gegeven.
Ik heb gebruik gemaakt van de stempels van Ludice. Zelf vind ik het een leuke stoere jongenskaart geworden. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Op de foto hieronder zie je nog een blauwe variant.
 
 
Allemaal een gezellig weekend,
lieve groetjes,
Jacqueline
 

3 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Je hebt twee mooie jongenskaarten gemaakt, lekker stoer! Erg leuk. Fijn weekend, groetjes Ingrid

Diny zei

Wat leuk gedaan....ik vind ze allebei even mooi!

Groetjes Diny

Marijke zei

Ze zijn erg leuk deze stoere jongenskaarten!

Groetjes,
Marijke