Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 16 februari 2014

Kinderzitting



Gisteren deden 3 nichtjes van mij mee aan de kinderzitting in Volkel. Ze hadden erg hun best gedaan en als trotse tante maakte ik deze leuke zakjes, met lekkere tumtummetjes, om ze na hun optrede te verwennen. 
Deze leuke zakjes zag ik een tijdje geleden op het blog van Miranda. Het patroontje stond in een tijdschrift vermeld. Het is gemaakt van een gewoon A4tje, niet te dik, het is even oefenen maar als je de slag te pakken hebt krijg je erg geen genoeg van en het geeft erg leuke resultaten.
Ik heb er al verschillende gemaakt maar die laat ik jullie binnenkort zien.

                             

                                         Leuk dat je mijn blog een bezoekje bracht,
                                                            lieve groetjes,
                                                             Jacqueline. 
                           

5 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan ...en wat attent van je!
Ook je vlinderkaartjes zijn erg leuk.

Groetjes Diny

Scrapcreaties Mirande zei

Wat ziet dit er leuk uit! Zo leuk om te maken als traktatie. Ik ga het zeker even onthouden.

Groetjes Mirande

Annemieke zei

Een gezellig geheel al die kikkertjes.
Groetjes Annemieke

Anoniem zei

Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow
you if that would be okay. I'm absolutely enjoying
your blog and look forward to new posts.

Check out my web blog :: seo company [www.bigmediapresence.co.uk]

Anoniem zei

Its like you read my mind! You seem to know
so much approximately this, like you wrote the ebook in it
or something. I think that you could do with a few % to force the message home a little bit, but other than that, that
is great blog. A great read. I'll definitely be back.


my web-site seo company south africa