Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 11 februari 2014

Voor jouw......









Voor jouw........
Deze kaartjes stonden al een tijd op mijn to do lijstje. Het is een soort van in/uit schuif kaartje.
Zelf vind ik ze erg leuk geworden.. Het papier wat ik gebruikt heb komt bij de action vandaan dit is dubbelzijdig stevig papier erg fijn om mee te werken. En ik kon het weer niet laten om met vlinders aan de slag te gaan. Dat geeft ook meteen een heerlijk lente gevoel.

Ik plaats deze foto's nu via de iPad van mijn man, mijn laptop is namelijk stuk, deze week krijg ik als het mee zit een nieuwe en kan ik weer vooruit. Ik mis hem wel mijn laptop.
Ben benieuwd hoe het er op mijn blog uit ziet.

Gezellig dat je een kijkje nam op mijn blog.
Lieve groetjes, 
Jacqueline



2 opmerkingen:

Mariëlle zei

Erg leuke kaartjes Jaqueline!

Annemieke zei

Mooie vlinderkaartjes.
De kleuren rose en rood doen het altijd goed.
Groetjes Annemieke