Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 7 mei 2014

Hoera een baby





Vanmiddag bezig geweest met het maken van deze kaartjes. Ik kwam het idee tegen op het blog van ZieZo. Deze labelkaart bestaat uit 4 labels van verschillende maten. Ik heb deze eens gekocht bij Kitty's Franken op een beurs. Het is een sierlijke label die ik toch wel regelmatig gebruik.
Ik heb verschillende stempels gebruikt van Marianne design en van staming back, de muisjes heb ik al lang in mijn bezit en kocht ik eens in Eindhoven. Op het blauwe label heb ik gestempeld met versa mark dan krijg je een soort van watermerk op het papier wat een leuk effect geeft. De afbeelding heb ik ingekleurd met derwent potloden, het geheel aan elkaar gemaakt met een leuke bijpassende strik.
Heerlijk om weer een bezig te zijn met stempelen, was al weer lang geleden. Hieronder zie je de meisjes versie.




Lieve groetjes,
  Jacqueline

2 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan!

Groetjes Diny

Annemieke zei

De traditionele jongens en meisjes kleuren roze en blauw blijven het altijd goed doen. zo'n mooie label krijgen is al een cadeautje op zich.
Groetjes Annemieke