Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 18 juli 2014

Stamping-Up

                                                 
Heel erg blij met mijn nieuwe Stamping-Up spullen. De snijmachine waarmee je kunt snijden er rillen en ook het snijden van langere stukken papier gaat met deze wat gemakkelijker. De HelloDoily stempel waar nogal wat moeite voor is gedaan omdat deze uit het assortiment gaat. En de pons om leuke labels mee te maken ik ben we reuze blij mee. 

                                               

En als klap op de vuurpijl kreeg ik er ook nog eens deze leuke twee masks bij. Omdat ik een van de eerste drie klanten ben van Marianne Selten. 
Hartstikke bedankt Marianne en succes met de verkoop van de leuke Stamping-Up spullen. 


2 opmerkingen:

Marianne zei

Graag gedaan Jacqueline. Heel veel knutselplezier!

Ingrid Reyners zei

Leuke spulletjes, en heel veel plezier er mee Jacqueline. Het snij apparaat heb ik ook en ik ben er heeeel tevreden over. Groetjes,Ingrid.