Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zaterdag 16 augustus 2014

Labels




Deze twee labels maakte ik met behulp van een goede vriendin. Zij is erg goed met stempeltechnieken en leerde mij werken met, ja ik noem het maar kaartpasta, geeft een drie D effect op een kaart of label.
Gewerkt met 2 kleuren distress inkt en met zwarte verf kringen erop gezet mbv een dopje, en afgewerkt met leuke verschillende en bijpassende knoopjes.
Wil je het blog van mijn vriendin eens bekijken kijk dan op annemeikescreatievekaarten.blogspot.com daar zie je meerdere van deze en andere leuke kaartjes.


                           Fijn weekend,
                        Lieve groetjes,
                           Jacqueline

1 opmerking:

Annemieke zei

Hey Jacqueline ze zien er mooi uit. je hebt de pasta dus aan kunnen komen. Leuk kaartje maar ook als cadeau/bloemenlabel zijn ze erg leuk en kleurrijk.
Groet Annemieke