Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 23 november 2014

Cadeautjes




De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met van alles te maken voor:
- mijn open dag
- herfstmarkt
- cadeautjesmarkt
- sinterklaas en kerst.
Op de foto`s hierbij toegevoegd kun je zien wat en waar ik zoal mee bezig geweest ben. Op de eerste foto zie je een mok/soepkom hierin heb ik een strip paracetamol, een pakje papierenzakdoekjes, hoestsnoepjes en twee opkikkertjes (bouillon), voorzien van een leuk papiertje. Dit samen verpakt en is geschikt om iemand te geven die ziek is. 
Op de tweede foto zie je een leuk koffieplateau met wat koffieboontjes, chocolade en een koffielikeur.
Op foto nummer drie zien je een houten hartje (action) met hierin twee theekopjes, fruitthee wat leuke fruitsnoepjes en wat chocolade. Mooi verpakt met wat lint en een grote bloem.




Hierboven zie je twee glazen potjes die ik gevuld heb met muisjes, Het deksel weggewerkt met papier voorzien van leuke baby stempel afdrukjes en deze met een touw vastgemaakt. Daarna nog een leuk passend label eraan gehangen en afgewerkt met een strikje en bloem. Leuk om te geven as er iemand bevallen is en ook leuk om bij te voegen als klein cadeautje bij b.v. een geboorte mand.



Hierboven zie je twee foto`s van doosjes die ik gevuld heb met, in de bovenste, 2 gastendoekjes en een stukje zeep en in de onderste zit een handdoek met doucheschuim. Daarna heb ik ze opgesierd met papier en stempels met leuke teksten en afbeeldingen voor Sinterklaas en kerst. Zo heb je best een leuk sinterklaas en/of kerstcadeautje. 

Lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Sabine zei

Leuke cadeautjes heb je gemaakt. ziet er goed uit. Liefs Sabine