Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 18 november 2014

Kerstkaartjes




Hierboven enkelen van mijn kerstkaarten die ik gemaakt heb. Ja de tijd komt er weer aan dat men gaat denken aan de kerst. Ga ik dit jaar nog kerstkaarten versturen of geef ik iets aan een goed doel en stuur ik geen kerstkaarten???
Zelf vind ik het nog steeds leuk om kerstkaarten te maken ze te versturen en natuurlijk ook om ze te ontvangen. Ook altijd weer een uitdaging om een niet te ingewikkelde maar toch leuke kerstkaart te maken. Zelf vind ik dat me dat aardig gelukt is ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

lieve groetjes,
Jacqueline

Geen opmerkingen: