Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 19 december 2014

Kerst.......


Voor mijn schoonzus, die haar drie kinderen altijd blij wil maken met wat geld, maakte ik deze geld envelopjes. De mal van dit envelopje kocht ik eens bij een hobbywinkel in Limburg ben er nog steeds erg blij mee en gebruik hem regelmatig. Kerste washi-tape gebruikt voor de ondergrond de stempel van te gekke feestdagen heb ik eens bij de kraam gekocht die ook de te gekke krijtjes verkoopt.




Op de wijnhangers hierboven dezelfde tape gebruikt de vilten kerstdecoraties kocht ik bij de Wibra waar ze dit jaar erg leuke kerstdecoraties hadden. Hieronder ook gewerkt met washi-tape. In de vilten sterren, ook van de Wibra, plakte ik een wat grotere plakparel.




Voor iedereen gezellige en sfeervolle
FEESTDAGEN
en alle goeds voor 2015......

Lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

De hobbydroom zei

Wauw wat een te gekke creaties heb je weer gemaakt zeg!! erg leuk het het Washi tape en de spulletjes van de Wibra!!

Lieve groetjes, Mandy