Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 14 april 2015

Huisje, boompje, baby.......


Vooraanzicht

Huisje, boompje, baby....... leuke tekst voor iemand die een baby krijgt. Deze verpakkingen gemaakt van een strook effen blauw beplakt met Eline Pelinkhof babyplaatjes, ze blijven leuk!!!
In deze verpakking heb ik een paar bijpassende babysokjes gedaan.Op de achterkant is nog genoeg plek om een felicitatie op te schrijven.


Zij aanzicht


Achterkant

Lieve groetjes,
Jacqueline



5 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan....twee prachtige kaartjes!
Groetjes DIny

Annemiekescreatievekaarten zei

Leuke fleurige cadeautjes.
Groetjes Annemieke

Sabine zei

Leuke cadeautjes heb je gemaakt! Liefs sabine

Mar Knutsel zei

Wat een lieve cadeautjes.

Groetjes Marian

Maria V zei

Wat een dotjes. Van zo`n cadeautje word je wel blij.