Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

zondag 19 juli 2015

Opdracht



      Pas kreeg ik een leuk opdracht van Kitty. Ik had voor haar ook kaartjes, die verder op mijn                   blog staat,  gemaakt met uiltjes. Toen voor haar dochter die haar vormsel deed en nu mocht ik             kaartjes maken voor haar broer die op 4 juli ging trouwen. Ze wilde het een beetje op dezelfde                               manier alleen dan met hartjes en de kleuren rood ( kleur van de liefde) en wit.
                                                             En dit zijn ze geworden.


Gebruikte materialen:
- Hartjes mal van ik dacht Nelly Snellen
- Rechthoekig label mal van Marianne Design
- Stempels zijn ook van Marianne Design
- Een lintje en wat pareltjes


Nog een gezellige zondag,
Lieve groetjes,
Jacqueline


3 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend MOOI gedaan ....een prachtig zicht!
Groetjes Diny

Annemieke zei

Lekker fleurig!
Groet Annemieke

Maria V zei

Wat een leuke opdracht. Wat zij lief en feestelijk geworden.