Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 8 december 2015

Hele mooie kerstdagen!




Mijn eerste kerstkaarten van dit jaar. Begin november gemaakt met distress inkt als achtergrond en een leuke rendieren, Rudolf met rode neus, stempel op de voorgrond. 


Allemaal succes met het maken van jullie kerstkaarten,
lieve groetjes,
Jacqueline


3 opmerkingen:

Sabine zei

Leuke kaartjes, grappig gedaan met die rode pomponnetjes Liefs sabine

Anoniem zei

I like it when individuals come together and share thoughts.
Great blog, stick with it!

Also visit my blog

Maria V zei

Wat een leuke kaart. Hoe verzin je het. Ik kreeg gelijk een glimlach om mijn mond bij deze Rudolf. Top. Fijne jaarwisseling.