Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

dinsdag 15 december 2015

Kerstslinger


Kerst........ tijd van gezelligheid, sfeer en samen zijn komt er weer. De meeste van jullie zijn druk met het optuigen van de kerstboom, al dan niet een echte, en het gezellig maken in en rondom het huis. Daarvoor maakte ik deze kerstslinger. De mdf figuren even als de letters en de versiering die erop deze slinger verwerkt zitten komen van de action.
 Ik wens iedereen succes met de voorbereidingen van deze gezellige dagen.





Lieve groetjes,
Jacqueline





1 opmerking:

Sabine zei

Hartstikke leuk gemaakt! Ziet er super uit. Liefs sabine