Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

woensdag 17 februari 2016

Alt&new



De bovenst kaartjes zijn gemaakt met Alt&new stempels. Je werk hierbij met 3 kleuren inkt die mooi bij elkaar passen of kleuren, van licht naar donker, in dezelfde tint. Ik heb gewerkt met Vivid inkt. Deze zijn erg mooi van kleur. Deze stempels bestaan uit 3 gedeeltes je stempelt als eerste met de lichtste kleur de meest volle stempel en zo werk je steeds met een donkerdere kleur inkt.


De kaart hierboven is gemaakt op dezelfde manier maar dan met een stempelset van Stamping-Up.

Lieve groetjes,
Jacqueline

3 opmerkingen:

Danielle zei

Prachtig stempelwerk, heel mooie kaartjes!!

Sabine zei

Hartstikke mooie kaartjes heb je gemaakt. Prachtige stempels Liefs Sabien

Annemieke zei

Een prachtig bloemenboeket:)
Groet Annemieke