Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 11 april 2016

Volg je HART want dat klopt......

                                                            
                               Volg je HART want dat klopt....
                 Schitterende tekst met een dubbele betekenis.
             Deze tekststempel kocht ik bij het Scrapbook atelier.
        Ik was al lang op zoek naar een leuk houten hartje waarop
                   ik deze tekst kon stempelen uiteindelijk       
           vond ik deze bij de Wibra zie hier het resultaat.                                        
                 



Lieve groetjes,
Jacqueline


1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Jacqueline,
Wat een leuke hartjes met de juiste tekst voor een vriendin van mij. Kan ik een wit hartje kopen van je?
Ik hoor wel van je hoeveel dat ze kosten.

groetjes Karin vd Hoeven
martijn.karin@home.nl