Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

vrijdag 28 oktober 2016

Scrap kaartjes






Scrap kaartjes........altijd heel leuk om mee bezig te zijn.
Bij deze kaartjes een wit vierkanten onder kaart, waar je met een zwarte fineliner langs de rand een streep zet, gebruikt. Dan kies je een leuk design papier die je daar een beetje scheef op plakt een strook Kraft papier met een witte kaartje waarop je een leuke tekst stempelt . Het geheel maak je af met een cirkel waarop je een leuke bloem of vlinder in de juiste kleur op plakt wat bijpassende kleur plakpareljes en klaar is je kaartje.

Ik wens jullie een gezellig weekend,
lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Maria V zei

Wat een mooie serie. Knap gedaan.