Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

maandag 12 juni 2017

1 jaar


Dit kaartje maakte in in opdracht van een klant. Haar kleinzoon werd 1 jaar en hier wilde graag een leuk kaartje voor. Dus aan de slag........
Dit was het eerste kaartje gemaakt met stempels, pons en mal van Stampin-Up.


Het tweede kaartje is er zo uit gaan zien. 


En het derde zo. Dit is van een houten mdf locomotief.....Zo had ze wat keuze.

Lieve groetjes,
Jacqueline

1 opmerking:

Jantine zei

Hartstikke leuk, Jacqueline! Welke heeft ze gekozen?
Ik vind ze alle drie erg leuk, zou het moeilijk vinden om te moeten kiezen...
Groetjes
Jantine