Menu

Dit ben ik

Mijn foto
Uden, Netherlands
Hoi, Ik ben Jacqueline Jans. Met deze blog wil ik jullie kennis laten maken met mijn creatieve kant, meer bepaald met mijn liefde voor het maken van kaarten en freubels. Geniet ervan!

donderdag 28 september 2017

lip verzorging



Al weer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog plaatsten.
 Maar nu deze kleine cadeauverpakking gemaakt met behulp van de leuke stempel en 
snijmallen, dragonfly dreams, van Stampin-Up.
Een leuke manier om iemand een kleinigheidje te geven. 
Op de achterkant kun je nog een persoonlijke tekst schrijven.

Lieve groetjes,
Jacqueline

2 opmerkingen:

Jantine zei

Leuk je hier weer eens te "zien"! Dat is een leuk idee zo met een lippenbalsem. Deze kleurt ook heel mooi bij je verpakking.
Groetjes
Jantine

Sabine zei

Wat leuk gemaakt, schattig met die libelles Liefs Sabine